همه شرکتها از استارتاپها گرفته تا برندهای بزرگ میخواهند محصولات و خدمات خود را بفروشند اما رایجترین اشتباه بسیاری از
همه شرکتها از استارتاپها گرفته تا برندهای بزرگ میخواهند محصولات و خدمات خود را بفروشند اما رایجترین اشتباه بسیاری از
جایگاه برند و یا Brand Positioning تنها به معنی ایجاد یک لوگوی خوب که شما را از بقیه متمایز میکند
اگر شبکههای اجتماعی توسط افراد در همه ردههای سنی استفاده نمیشد، چندان محبوب نبودند. مشاهده و درک چگونگی استفاده نسلهای
تحقیق بخشی جداییناپذیر از بازاریابی برای تمامی کسبوکارها است و به موفقیت محصول، درک انتظارات مخاطب و پیشی گرفتن از
فرآیند انجام تحقیقات بازار اولیه و جمعآوری دادهها و اطلاعات تحقیقات بازار را میتوان به دو روش تقسیم کرد؛ تحقیقات
بررسی رفتار مصرفکننده برای بازاریابان مهم است زیرا آنها میتوانند انتظارات مصرفکنندگان را درک کنند و کشف کنند چه چیزی
حفظ مشتریان فعلی خیلی کمهزینهتر و راحتتر از جذب مشتریان جدید است، از طرفی جلوگیری از خروج مشتریان خیلی آسانتر
برندسازی و بازاریابی دو فرآیند مکمل در توسعه کسب و کار هستند. این دو به قدری به هم مرتبط هستند
این روزها که فضای آنلاین بیش از همیشه شلوغ است، برندهای بیشتری نسبت به قبل برای جلب توجه مصرف کنندگان
تقریباً هر کسبوکاری میخواهد یک برند قوی و متمایز داشته باشد اما چطور این تمایز و برتری به دست میآید؟
افزودن طنز و مزاح به بازاریابی برند شما می تواند موجب برجسته و منحصر به فرد شدن جایگاه
از نوعی سیستم امتیاز دهی برای افزایش ارتباط با مشتری و بیشتر دیده شدن برند استفاده کنید. استفاده
یکی از جدیدترین اصطلاحات در دیجیتال مارکتینگ، گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی است. از آنجایی که هر روزه
به گفته نیل پتل، بازاریاب آنلاین برتر جهان، ۹۷% کاربران نظرات آنلاین در صفحه سایت را می خوانند.
اصولا زمانی که کاربر سایت ، تصمیم به خرید محصولی می گیرد، قبل از عملی کردن تصمیم خود
به نظر میرسد امروزه، ساختار و معادلههایی که در بازاریابی وجود دارد تغییر اساسی کرده است. بهگونهای که