خانه  >  بلاگ >

۴ اصل برای استفاده موثر از طنز در بازاریابی برند

افزودن طنز و مزاح به بازاریابی برند شما می تواند موجب برجسته و منحصر به فرد شدن جایگاه شما نسبت به بقیه برند‌ها شود. طنز به شدت از خاصیت ویروسی برخوردار است و به سرعت در جامعه منتشر می‌شود. این یعنی به محض اینکه از شوخ‌طبعی در تبلیغات خود استفاده کردید، بدانید که افراد شما را به صورت رایگان به صورت دهان به دهان تبلیغ می‌کنند، بی‌‌ آن‌ که شما از آنها بخواهید. در این شرایط، مخاطبان از خودشان تمایل بیشتری برای به اشتراک‌گذاری تبلیغات شما با دوستانشان نشان می‌دهند. بنابراین هرگاه که افراد به موضوع یا فعالیت خاصی برخورد کنند که به یاد تبلیغات طنز شما بیافتند، در ذهن‌شان برند و شعار شما را یادآوری می‌کنند. تا پایان این مقاله با ما در راهبر بازار همراه باشید.

  • بصورت صحیح و مناسب اقدام به شکستن و سرپیچی از قوانین بکنید

شکستن قوانین موجب ایجاد کنجکاوی شده و توجه مشتریان بالقوه شما را تحریک می‌کند. با این وجود، این کار را بصورت صحیح و مناسب انجام دهید. شکستن قوانین و استفاده از طنز به این معنا نیست که شما اجازه صحبت کردن و پرداختن به هر موضوعی بدون در نظر گرفتن حواشی آن را دارید.

  • همواره بصورت مرتبط با موضوع مورد فعالیت اقدام کنید

بدون توجه به اینکه پیام های بازاریابی شما تا چه حد می تواند خنده‌دار باشد، همچنان باید تمرکز و توجه زیادی را بر مرتبط بودن آن با گروه هدف خودتان داشته باشید.

  • پیام خود را به روشنی بیان کنید

روشن و واضح باشید. هرگز سعی نکنید بر خلاف روش معمول و عرف تبلیغات اقدامی را انجام دهید. پیام بازاریابی شما همراه با طنز هر قدر ساده‌تر باشد، بهتر و واضح‌تر در اذهان مشتریان شما تاثیر می‌گذارد.

  • همیشه یک تاثیر مثبت و عمیق از خود بر جای بگذارید

یک کار را بصورت متفاوت از دیگران انجام دهید، در نتیجه تاثیر عمیق‌تری بر اذهان مشتریان خود باقی خواهید گذاشت. علاوه بر این، سعی کنید پیام بازاریابی طنز گونه خود را بگونه‌ای مرتبط با موضوع و فعالیتی قرار دهید که بیش از هر چیزی ذهن مشتری شما در حال حاضر درگیر آن است، بنابراین هر گاه که آنها با آن موضوع یا فعالیت خاص برخورد داشته باشند، برند شما در ذهن آنها یادآوری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب بلاگ

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.