خانه  >  بلاگ >

۳ توصیه مهم به کسب‌و‌کار ها برای سال ۲۰۲۴

روندهای خاصی در بازار سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد که هر کسب‌و‌کار برای استفاده و مواجهه با آن باید نهایت آمادگی را داشته باشد. ما در این مقاله با توجه به پیش‌بینی کارشناسان مجله Forbes، می‌خواهیم بزرگ‌ترین روندهایی تجاری که در سال ۲۰۲۴ باید برای مواجهه با آن آماده باشید را مورد بررسی قرار دادیم. تا پایان این مقاله با ما در راهبر بازار همراه باشید.

  • تحول سریع در عرصه دیجیتال

سال ۲۰۲۴ را می‌توان سال ارائه فناوری‌های جدیدی به بازار دانست، هوش مصنوعی AI، اینترنت اشیا IOT، واقعیت مجازی VR، رایانش ابری، توسعه بلاک چین و همچنین شبکه اینترنت ۵G؛ همگی می‌توانند بر کل شرکت‌های فعال در بازار تأثیر فراوانی بگذارند. تمامی این فناوری‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید تمایز بزرگی بین خودتان و رقبا ایجاد کنید، برای مثال استفاده از  فناوری VR کمک شایانی به ارائه نمونه محصول به مشتری می‌کند. به‌طور کلی، سال ۲۰۲۴ سال بازنگری کلی در تمام فرایند کاری شما از تولید گرفته تا بازاریابی، تبلیغات و حتی مدیریت مشتری خواهد بود و باید تمام بخش‌های سازمان خود را در این سال با توجه به این فناوری‌ها به‌روزرسانی کنید.

 

  •  تورم و امنیت زنجیره تأمین

در اقتصادهای جهانی اجرای سیاست‌های رفع تورمی سبب تضعیف تولید کنندگان می‌شود تا قدرت خرید مردم را افزایش دهد. به همین دلیل ممکن است روند تولید در اقتصاد با مشکل روبه‌رو شود برای سرپا نگاه داشتن شرکت، باید انعطاف‌پذیری خود را افزایش دهید. شما باید راه‌هایی برای مقابله با این نوسانات داشته باشید. این مسئله نیاز به کارشناسی دقیقی دارد که می‌توان توسط تیم‌های مشاوره کسب‌و‌کار، به صورت تخصصی برای کسب‌و‌کار شما نسبت به بازاری که در آن فعال هستید، سنجیده شود و تصمیم‌گیری صحیحی برای رد شدن از این بحران اتخاذ شود. پس توصیه می‌کنیم در سال ۲۰۲۴ برای جلوگیری از مشکلات زنجیره تأمین، حتماً با یک تیم تخصصی مشاوره کسب‌و‌کار همکاری کنید.

  • تجربه خرید برای مشتریان

تجربه خرید تنها به معنای حس لمسی نیست. بلکه بسیاری از ما برای بالابردن تجربه خرید از نظرات دیگران استفاده می‌کنیم. به این معنا که کاربران علاقه دارند قبل از خرید یک محصول نظر خریداران را در شبکه‌های اجتماعی ببینند. پس تولید محتوای صحیح می‌تواند تجربه خرید را به شدت افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب بلاگ

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.