خانه  >  بلاگ >

اپلیکیشن پولر چیست و چگونه به کسب و کارها کمک میکند؟
poller

از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن‌های نظرسنجی آنلاین، هزینه بسیار پایین و زمان کوتاه آن است. این دو ویژگی باعث می‌شود هر کسب و کاری با هر نیازی و فارغ از اینکه چقدر سازمان بزرگ یا کوچکی دارد، بتواند از این امکان بهره‌مند شود. یکی از نیازهای اصلی بنگاه‌های اقتصادی برخورداری از امکان تحقیق سریع و کم هزینه در گروه مخاطبان محصول یا خدمات است. شرکت راهبر بازار بدین منظور اپلیکیشن تخصصی چند منظوره پولر را طراحی و پیاده‌سازی نموده است تا مانند سایر خدمات دیگر عرصه تحقیقات بازاریابی در این خصوص نیز پیشرو باشد. مزایای استفاده از اپلیکیشن پولر عبارتند از:

 دقت: خود تکمیلی بودن پرسشنامه‌ها، خطای ثبت اطلاعات توسط نفر دوم را حذف می‌کند.

عدم محدودیت زمان و مکان: در این نوع بررسی ها پاسخگویان ( اعضای پولر ) می توانند در هر ساعت و مکان به سوالات پرسشنامه پاسخ دهند.

پلتفرم قابل اعتماد: پلتفرم این نظرسنجی مورد تایید گوگل بوده و از امنیت بالایی در حفاظت از اطلاعات پاسخگویان برخوردار است.

نمونه آماری معتبر: نمونه‌های آماری بعد از ثبت نام که اسامی و کد ملی و سایر مشخصات فردی خود را در آن وارد می‌کنند، براساس داده‌های سازمان ثبت احوال احراز هویت می‌شوند، بدین ترتیب از ورود پاسخگویان تقلبی و یا تعدد عضویت برای یک فرد حقیقی جلوگیری می‌شود.

 پنل های مختلف: اعضای بانک اطلاعات این اپلیکشین همگی در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند تا براساس ماهیت هر پژوهش و گروه هدف مورد نظر، تعدادی نمونه برای پاسخگویی انتخاب شوند.

کنترل هوشمند: دیجیتالی است و قابلیت هر گونه شرط و برنامه نویسی کمک شایانی در کنترل هوشمند کیفیت داده می‌کند. این ویژگی امکان کنترل منطقی پاسخ‌ها با پاسخ‌های قبلی و سایر ویژگی‌های فردی را فراهم کرده و به طور هوشمند از خطاهای سهوی و عمدی جلوگیری می‌کند.

 اعضاء بانک اطلاعات (پاسخگویان)  پولــر

تعداد اعضای بانک اطلاعات پاسخگویان پولر دائما در حال افزایش هستند و افراد با ویژگی‌های مختلف جمعیت شناختی (دموگرافیک) و در همه شهرهای بزرگ، متوسط و کوچک و حتی مناطق روستایی پراکنده هستند. مهم ترین ویژگی پولر، بانک پاسخگویان آن است. هر کاربری برای اینکه بتواند وارد این بانک شود باید چندین مرحله را پشت سر گذاشته و بعد از اینکه هویت حقیقی خود را به تایید رساند، میتواند جزو پاسخگویان اصلی پولر به حساب آید.

 

 

براساس درخواست‌های مختلف، اعضاء با ویژگی های متناسب با درخواست‌ها فیلتر شده و نظرسنجی‌ها برای آن‌ها تخصیص داده می شود. بدیهی است که به محض رسیدن آمار به تعداد نمونه تکمیل شده مورد درخواست، پرسشنامه غیر فعال خواهد شد.

 

poller

 

نحوه استفاده از پولر برای کسب و کارها

مشتریان راهبر بازار (کلیه برندها و شرکت‌های ارائه‌کنندگان کالاها و خدمات مختلف) می‌توانند درخواست خود را برای انجام یک نظرسنجی از اعضای پولر (گروه‌های مختلف) ارائه دهند. این نظرسنجی‌ها می‌تواند کمتر از ۵ دقیقه و یا بین ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان پاسخگویی داشته باشد. فرآیند سفارش تا تحویل پروژه در این تصویر مشخص شده است.

 

 

شرکت تحقیقات بازاریابی راهبر بازار همواره می کوشد تا با ارائه بروز ترین روش‌های پژوهشی، تحلیل ها و آماره‌ها، نقش خود را به‌عنوان مرجعی برای داده۲های لازم در تصمیم های مهم کسب‌وکارها و برنامه‌های بازاریابی آنها به‌خوبی ایفا نماید. نیازهای اطلاعاتی در کسب و کار خود را با موسسه راهبر بازار در میان بگذارید و از مشورت رایگان در این زمینه بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و نحوه سفارش، با راهبر بازار در تماس باشید:

سفارش پروژه تحقیقات بازاریابی

۵۷۶۴۵۵۵۵۵۷۶۴۵۰۰۰

info@rahbarbazaar.com

 

۲ دیدگاه

  • هادی

    سلام
    تعرفه استفاده از خدمات شما چقدر است؟
    امکان انتخاب گروه هدف نیز وجود دارد؟

    • راهبر بازار

      سلام ـ آقای هادی
      بله براحتی امکان انتخاب گروه هدف به تفکیک شهر- گروه های سنی- جنسیت و طبقه اجتماعی اقتصادی وجود دارد ولی بدیهی است که هرقدر شرطهای بیشتری فیلتر گذاشته شود، تعداد جامعه آماری پاسخگو کمتر شده و بالطبع تعداد نمونه آماری کمتری قابل ارائه خواهد بود. ولی پیشنهاد میکنم یک شماره تماس لطف کنید تا مسئول مربوطه در این مورد با شما تبادل نظر داشته باشد. تعرفه داریم ولی برای گروههای کلی معرف جامعه است و گروه های خاص و با فیلتر های مختلف تعرفه کمی متفاوت خواهد بود برای دوری از برآورد و تخمین اشتباه درخواست میکنیم درخواست مشخصی ارسال نمایید تا براساس درخواست تعرفه دقیقتری تقدیم شود. ممنون از توجهتون.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب بلاگ

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.

برای تنظیم وقت جلسه مشاوره تحقیقات بازار
فرم درخواست را تکمیل کنید.